FAQ
Wat is de garantie op jullie producten?
Indien je producten ontvangt die beschadigd zijn, stuur ons dan zo snel mogelijk een mailtje met daarin een foto en je ordernummer. Je mag natuurlijk altijd contact met ons opnemen als je twijfelt over de staat van je artikel. Onze garantieperiode bedraagt 2 maanden vanaf de aankoopdatum, dit geldt niet voor:
- Normale slijtage krassen
- Beschadigde producten door impact (stoten, vallen, krassen)
- Verkeerd gebruik van de producten, zie product details voor ons advies
- Aanpassingen aan producten door een externe partij buiten House 33 Amsterdam
- Verloren producten kunnen helaas niet vergoed worden; wij hebben het beschadigde product nodig om compensatie of reparatie te bieden
Wat moet ik doen als mijn servies tijdens de levering beschadigd is?
Neem binnen 2 dagen na ontvangst contact met ons op en stuur foto's van de beschadigde artikelen inclusief je ordernummer. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Is jullie servies vaatwasser- en magnetronbestendig?
Ons servies is vaatwasser- en magnetronbestendig, raadpleeg de productinformatie voor meer specifieke details.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder Ideal, creditcard en Paypal. Bij het afrekenen kun je een optie kiezen. Raadpleeg onze algemene voorwaarden voor meer details over de betaling.
Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?
Je kunt onze klantenservice bereiken door een mail te sturen naar info@house33amsterdam.nl of via het contact formulier.
Hoe kan ik de tafelkleden of servetten het beste onderhouden en reinigen?
Al onze stoffen tafeldecoratie is van 100% katoen en kan dus in de wasmachine. Om zo lang mogelijk plezier te hebben van jouw producten, adviseren we om de producten om 30 graden te wassen met dezelfde kleuren. Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met ons, we helpen je graag!
Bieden jullie gepersonaliseerd servies aan?
Momenteel bieden wij geen gepersonaliseerd servies aan, maar wie weet in de toekomst!
Zijn er kortingen beschikbaar voor grotere bestellingen?
Zeker! We bieden value sets aan waarin servies en/of napkins zitten voor een kortingsprijs. Neem vooral even een kijkje!
Hebben jullie een fysieke winkel waar ik het servies kan bekijken voordat ik koop?
Op dit moment opereren we alleen online en hebben we geen fysieke winkel. Je kunt echter altijd ons een berichtje sturen voor meer product foto’s of vragen!