Verzending
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We doen ons best om bestellingen binnen 3 tot 5 werkdagen na de besteldatum te verzenden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een trackingnummer, zodat je de leveringsstatus kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
We verzenden alle pakketten binnen Nederland met DHL. De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is geplaatst, krijg je via de mail een track&trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Heb je niks ontvangen? Neem dan contact met ons via de mail. We helpen je graag verder!
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om te vragen of wijzigingen of annuleringen nog mogelijk zijn, afhankelijk van de status van je bestelling.
Retour
Wat is het retourbeleid als ik niet tevreden ben met producten?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je product, kun je binnen 14 dagen na ontvangst producten aanmelden en in originele staat en verpakking retourneren.
Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@house33amsterdam.nl om het benodigde retourformulier te ontvangen.
We accepteren geen producten die zijn gebruikt, die beschadigd zijn geraakt door onjuist gebruik, of producten die na de 14-daagse retourperiode worden teruggestuurd. De verzendkosten voor je retour zijn voor jouw rekening.
Wat moet ik doen als mijn servies tijdens de levering beschadigd is?
Neem binnen 2 dagen na ontvangst contact met ons op en stuur foto's van de beschadigde artikelen inclusief je ordernummer. We zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Wat is de garantie op jullie producten?
Indien je producten ontvangt die beschadigd zijn, stuur ons dan zo snel mogelijk een mailtje met daarin een foto en je ordernummer. Je mag natuurlijk altijd contact met ons opnemen als je twijfelt over de staat van je artikel. Onze garantieperiode bedraagt 2 maanden vanaf de aankoopdatum, dit geldt niet voor:
- Normale slijtage krassen
- Beschadigde producten door impact (stoten, vallen, krassen)
- Verkeerd gebruik van de producten, zie product details voor ons advies
- Aanpassingen aan producten door een externe partij buiten House 33 Amsterdam
- Verloren producten kunnen helaas niet vergoed worden; wij hebben het beschadigde product nodig om compensatie of reparatie te bieden